Torsdag 8 Januari

Första barnvakten för i år, gick som på räls (vi gick bokstavligen på räls idag, uuh)

Måste påpeka
att P. Karåker skickar så ooootroligt klockrena sms, skål på denj! Annars idag: skippade matten, miljökunskap, lunch/håltimme då Bellman och jag tog ett varv runt träsket vid Blackeberg, tråååååkig svenska avslutade dagen.

Efter det behövdes verkligen lite glada miner, Anna, Pernilla och jag åkte till Vällingby och fikade. Efter V-by begav jag mig till barnvakten. Nu har jag käkat middag och snart ska mamma och jag ut och köra lite och sen gå vid Solvik, elljusspåret, k-k-kaaalt.


f-f-fiiiika





galen frilla och galen grimasch


Kommentarer
Postat av: P. Karåker

P. Karåker och H. Jerlings sms ÄÄÄÄÄÄGEEEER... sådetså!

P.S var nära på att skriva J. Jerling IGEEN... vad äär detta?! D.S

2009-01-10 @ 16:21:34
Postat av: P.K (igen)

Shit, mmåste påpeka schnygga bilden på dina otrrroligt snygga vänner..

2009-01-10 @ 16:22:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0