Torsdag 15 Januari

GRATTIS CARRO 19åår, ikväll ska vi ut och fira ^_^

Ett till STORT GRATTIS till grymaste MICKAN som har tagit KÖRKORT idag, GRATTIS!!!!

Vilken dag! Va
lite lagom trött idag och inte jätte pigg innan, förlåt alla för det, men nu piggade Mickan upp mig med hennes nyhet och ikväll ska vi ut. Är så irri över att jag inte kan träna på grund av mitt ben, cepe ben blir bra för fan! Ahja får dränk mina "sorger" ikväll.

Skolan gick fort,
mycket eget arbete och sen första filosofi lektionen, fest. Om drygt en timme bär det av för att hämta barnen. Efter det skynda hem, kanske käka lite om jag inte snor något hos dem, byta om och dra ut. Alla ska mötas på Treat och sen får vi se hur det slutar.

Igen, GRATTIS MICKAN TILL KÖRKORTET!



Kommentarer
Postat av: mickan

haha <3<3

2009-01-15 @ 15:21:11
URL: http://glittramer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0