Tisdag 27 Januari

Ojoj vilket dag. Skola från 07.30 - 14.00. Började med frulle tillsammans med Johan, Pernilla och Jan. Hade sen miljökunskap, otroligt tråkig lektion. Samhällskunskap då vi fick information om högskolor och universitet. Lunch som var otroligt god! Sist men inte minst projektarbete med Sofie.

Vid två ringde
mamma och sa att hon var vid Blackebergstorg, vi skulle övningsköra. Trodde jag skulle köra runt lite i Bromma och sen hem, men neeej. Mamma skulle till en affär ute vid Stadion kring Östermalms i.p. Så körde från BLG in och igenom stan. Efter lite sökande på nya väger hittade vi affären. Mamma fick med sig sin kudde hem och massa lakan. Jag fick två fina örngott.

Vi ringde sen
pappa för att fråga om man vill åka med oss hem. Tyvärr var han för upptagen med att käka semlor. Dem har semmelprovning på jobbet,  målet är att hitta dem bästa semlorna i Stockholm. Vuxna ska väll också få ha lite kul...

Så utan pappa begav vi oss hem. Vi valde att köra via Stureplan och upp Kungsgatan för aina härjade kring Odenplan. En bit upp på Kungsgatan märkte jag att övningskörningsskylten hade trillat ner. Som tur var hade vi fäst den på insidan av bilen. Mamma blev genast nervös och sa " kör riktigt bra nu för fan". Började asgarva och lika så hon. Efter några hundratals meter kunde jag stanna och vi satta upp skylten igen. No harm done, this time...

Hemma strax innan fyra, stressa in för att hämta mobilladdare, slänga i mig en macka och gå på toa. Springa ut till bilen igen för att köra till barnvakten. Barnvakt från 16.00 till 18.30. Idag skulle Beata och Saga leka med Kalle. Kalle som är sju år och går i 1an, coool kille!

Kom hem, käkade
middag med familjen, begav mig upp på vinden för att hämta ner väskor till Höglekardalen. Pappa kom sen med sin "gamla" systemkamera som jag får. Ska ta med den till Höglekardalen men framförallt ladda men den inför fotbollen i vår. Han inte till F&S 19.30 idag så tog en promenad med Bamse. Tyvärr tyvärr fick jag lite ont i benet, bläää. Imorgon blir det yoga och sen får vi hoppas på att det håller till Höglekardalen

Nu ska jag
kolla Premier League!


HÖGLEKARDALEN OM TVÅ DAGAR!



tre knattar på väg hem




Bamse memory


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0