Tisdag 20 Januari

Sen uppdate, kan bero på en väldigt fullspäckad dag...eller?

Skola från åtta
till tre, jippiiii. Måste säga att somliga var liiite kaxigare än vanligt idag, host host Max. Andra retade folk för deras lite allt för feminina sida, höhöhö. Vilken klockren dag.

Efter skolan fick
jag sällskap hem med Oskar som slutade samtidigt, vi stannade till på shleven (Seven Eleven). Han köpte ett packet med ballerina kakor och jag lite choklad.

Kom hem och
väntade på att Anna och Pernilla skulle komma. Triiion samlade för att arbete med geografin = galet. Vi käkade lite mackor och pratade/ skrattade av oss innan "allvaret" tog fart. Anna dissade oss ganska snart för att åka och träna. Pernilla fixade lite på power pointen och jag läste lite. Vid halv sex bänkade vi oss framför tv:n för att se Barack Obama tillträda som USA 44e president. FY FAN VILKET GRYMT TAL HAN HÖLL, SKILLZ!

Efter det väntade middag. Pappa hade redan käkat, mamma jobbar så det blev Oskar, jag och Pernilla. Gott och trevligt. Efter aftonens måltid skulle P. Karåker bege sig hem. Tur för henne att Bamse skulle ut annars hade jag aaaaaldrig följt henne en bit...neever.

Tänkte att när jag lika gärna var ute kunde jag traska till bankomaten vid Alléparken / Klövervägen. Väl färdig med det traskade jag på lite till. Slutade med en timmes promenad ute i slasket, halt men uppfriskande.

Nu sitter jag här och vet att det finns en semla i kylen. Vi får se om den finns kvar om någon timme...

Nu vill jag, med hela mitt hjärta, säga LYCKA TILL BARACK OBAMA med att få fart på de ruinerade USA som Bush har lämnat efter sig. Ingen lätt nöt att knäcka...


Anna & Pernilla




44th President, Mr. Barack Obama





m-m-middag


Kommentarer
Postat av: P. Karåker

Oj oj ooooj, får snart skaffa mig en manager, KAråker börjar bli stor inom bloggvärlden... kanske borde en film göras för att hedra henne?

2009-01-20 @ 21:57:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0