Söndag 25 Januari

Söndag idag och inte så mycket som händer. Oskar ville att jag skulle följa med till Södertälje och kolla på deras match. Tyvärr åkte dem redan hemifrån 08.15 då jag sov. Hoppas dem går vidare så kanske jag kan se nästa match.

Klockan 15.00 är det Javier på Kungshokmen (!). Haha Mickan och jag har längtat heeela veckan. Igår fick jag också reda på att Sophie, Malin, Mika, Marie och Ida ska på samma pass. Pernilla och Anna också, Blackeberg + Anna tar över:P

Hoppas på att
få köra lite ikväll och kanske hyra en film. Kollade vad som gick på 4an och 3an, tyvärr inget allt för spännande. Annars har jag nyss snackat med min barnvaktsmamma om veckans hämtningar.

Så här spännande
ser vecka 5 ut än så länge:

Måndag

  • ta ut Bamse innan skolan (som börjar 11.50 :D)
  • måste betala studentmössan
  • övningsköra
  • börja packa 
Tisdag
  • barnvakt 16.00
  • övningsköra
  • packa
Onsdag
  • barnvakt 16.00
  • ki yoga 20.00
  • packa klart
Torsdag
  • HÖGLEKARDALEN till söööndag!


Kommentarer
Postat av: gerald

packningsfreeak!

2009-01-25 @ 11:57:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0