Söndag 18 Januari

Igår van Man United med 0 - 1, mål i den 89e minuten, Berbatov nätade in den på nick.

Igår var jag
hemma hos Carro, vi skulle fira hennes 19års dag med ett pjamas party. Ballonger, tända ljus, glass, brownies, frukt, ramlösa och massa gott bjöds det på. Bäst av allt, det låg madrasser och kuddar framför tv:n  där Anna, Mickan, Catti och jag la oss. För första gången kände jag mig inte allt för otrevlig när jag somnade i mitten på filmen. Såg början och slutet vilket ganska ofta händer när jag kollar på film. Så TACK CARRO för en jätte chill och mysig kväll, perfekt!

Idag ska jag
träna, hoppas hoppas benet inte säger ifrån allt för mycket. Har lovat en viss person att mitt ben måste hålla till Höglekardalen (11 dagar kvar!). Klockan 15.00 är det puls med Javier på Kungsholmen. Måste erkänna att jag bokade in mig på hans pass för en vecka sen, freak!?

Annars ikväll hoppas
jag på att få köra lite om inte mamma eller pappa ska dricka vin till middagen, kanske kolla någon film eller något eftersom vi börjar 11.55 varje måndag från och med nu, iiiiiii!

IGÅR:

ballonger...




som Catti och Mickan jobbat med





bollonger ger dig viiiingar




under täcket hittade man en... Cattiiii





kalas bra tyckte Mickan




marängsviss




gott





bänkade framför tv:n




Kommentarer
Postat av: catti

sötis bilder:) trevlig kväll igår:) hoppas träningen gick bra, och att det gick bra och åka hem med annie:)

2009-01-18 @ 15:59:02
Postat av: carrobarro

åå vilka mysiga bilder!! tack för en toppenkväll :D

2009-01-18 @ 16:10:41
Postat av: catti

yo elena, ja snor dina bilder till mitt FB album:P

2009-01-21 @ 19:13:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0