Söndag 11 Januari

Tack så mycket för igår Adam! Anna och jag kom till Adam vid halv elva då festen redan hade tagit fart. På grund av fredagens äventyr och att jag ska träna och köra idag blev det ett äventyr utan alkohol (onödig info?). Måste säga att så roligt utan alkohol på en fest har jag aldrig haft...

TACK JAN (som hade dragit ett helft flak själv om inte merl)!
 




Igår blev det inte så många bilder men däremot filmer som måste publiceras, om dem kommer upp här eller på facebook, eller kanske båda (uuuuh), får vi seeee...

Annars idag då, har kört till ICA och runt lite i Bromma, ska kolla lite på Let's Dace reprisen, träning klockan tre, ÄNTLIGEN match 17.00 och ikväll ska jag ut i mörkret och köra runt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0