Onsdag 21 Januari

Måste be om ursäkt för mina dåliga updateringar, fy fy inte bra!

Idag har jag...
  • haft filosofi a
  • info möte inför Höglekardalen (8 dagar kvar)
  • samhällsk. c
  • låååång lunchrast
  • natur och friluftsliv (långfärdsskridskor i Norrviken)
  • handlat på ICA - aba
  • lagat middag med Anna och Pernilla
  • "pluggat" geografi fram tills nu  
  • och ska snart kolla på Made in Sweden

Att åka långfärdsskidskor
var riktigt roligt. Fick lite ont i fötterna vilket drog ner stämningen liiite men annars så. Vi,(Anna, Mona, Emma, Mika, Bellan och jag) åkte ut på isen och levde rövare. Fick helt fria tyglar och kunde därför bestämma själva. Som sagt, vi åkte ut en bit med solen i ryggen för att hitta en plats att sätta oss och fika. Det blev mitt på isen. Lite roligt när vi konstaterade att om några månader kommer det vara full båttrafik precis där vi sitter, somliga tyckte det var roligare än andra:P.

Skoja inte om
att det fanns lite hål här och var, stora sprickor, små sprickor, vatten som bubblade upp, folk som tappade skridskorn en hel del knas. Ingen plumsa som tur var den här gången men ibland knakade det riktigt ordentligt och sprickorna blev större och större. Det gjorde allting lite mer spännande.

Klara vid tre
tiden och hemma i Brommaplan vid fyra. Upphämtad av Anna och Pernilla. Köpte lite mat, drog hem till mig och fixade i ordning den och skulle plugga. Jaa plugga var det...

Om ett tag, 20.00 är det Made in Sweden på TV4, niiice. Känner mig sjukligt trött efter dagens alla äventyr och skratt så lära bli en tidigt kväll. Tjoo tjooo


Norrviken, (bild från Catti)



i väntan på pendeln hem




...





making pasta





middag

 








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0