Onsdag 14 Januari

G-g-grattis Mona 19 jordsnurr!!!

Idag är dagen då vi är lediga (nästan alla) och jag inte har något viktigt att tänka på. Ska snart upp och äta lite frukost, måste bara lyssna klart på äntligen morgon ^^.

Vid 12 ska jag träna på F&S med Mickan och Sofi. Oskar och jag måste lämna in våra sl-kort och casha ut lite pengar, så det får bli dagens lilla tripp.

Annars ikväll ska
jag övningsköra om bilen tillåter, kolla på Made in Sweden 21.00 på 4an och zappa mellan lite Premier League.

Igår var det som sagt bastukväll hos Sofi. Pernilla, Ullis, Anna, Sofi och jag bänkade oss i bastun och led/njöt av värmen. Efter en svalkande dusch, lite dricka och nötter  mådde man riktigt jävla bra. Somnade innan jag han lägga ner huvudet på kudden igår,tyyp!

lek i duschen, eller snarare sabotage av duschen




...


Kommentarer
Postat av: Mona

TACK HELLE :)

2009-01-14 @ 17:43:22
Postat av: bastu-förstöraren

Nu var det ju så va att det var inte jag som tog sönder den.. (?), något sånt skulle jag aaaldrig kunna göra! men HAHAHAHAHA, jag fick mig ett gott skratt åt bilderna!!

2009-01-14 @ 19:25:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0