Måndag 5 Januari

(Åååååångest, skola om tvååå dagar...)

Igår kväll åkte Pernilla, Sofie och jag in till Retro vid Odenplan.  Det var jätte fint där och billigt, cider/ öl 29kr och ett glas vin 44kr, så tack för tipset Sofi!

Vid tio tiden tittade Max in, när man minst anar det dyker han upp. Blev en sväng förbi Donken på vägen hem, gott!

Idag ska jag
träna vid 12 med Carro. Hade planerat att äntligen får träffa Mrs. Muppin idag men glömde bort att lite släkt kommer ikväll så blev tvungen att avboka våra planer, snyft! Annars måste jag läsa ut Gud är blå och Främlingen. Viiiilken härlig daaag!
Bilder från igår

Sofie va lite sen så Pernilla och jag lekte i Alvik




flashigt på Retro




Pernilla hänger i baren, Max till vänster och Sofie till höger




D-d-doonken

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0