Måndag 19 Januari

En power walk med Bamse i morse. En tur till skolan för att käka lite lunch och ha religion. Hemma nu och har precis beställt min studentmössa. Har varit lite tjafs med allt men nu är det klappat och klart. Ska bara få pappa att betala ikväll också.

Annars då, tänkte
möta Oskar vid tuben när han kommer hem från skolan. Då får han sällskap hem och Bamse får lyfta på benet. Sen måste vi åka in till Fridhemsplan och SL - center och casha in våra terminskort.

Ikväll hoppas jag på att få köra med mamma eller pappa. Klockan 20.00 är det idrottsgalan på SVT 1 som jag tänkte kolla på. Imorgon kom vi (coola människor som åkte hem tillsammans) på att vi har FYRA lektioner. Suck, det var så lagom med en...




Kommentarer
Postat av: Anonym

omg omg omg omg! jag satt med på tuben, wooaah wooo ooh! då är jag cool, wooaah wooo ooh! ÄNTLIGEN är my life comeplete.

2009-01-19 @ 18:29:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0