Lördag 3 Januari

Idag är det lördag och det ligger liiiite liiiite snö ute på gatorna här i Bromma.  Än så länge har jag åkt in till stan med mamma, vi kollade lite i Gallerian och på NK. Drygt två timmar senare åkte vi hem och jag hade då fått en t-shirt.

På vägen hem
svängde vi förbi Stadium vid Brommaflygplats. Mamma skulle köpa en stegräknare och jag fick ett par nya joggingskor .Killen på Stadium som hjälpte oss var väldigt kunnig om allt gällande skor och vilka modeller som passade vilka fötter. Fick ställe mig på en vågliknande sak för att han skulle kunna se vad jag hade för fötter (?) Tydligen långa, smala med liten hålfot. Han plockade fram ett par skor som kändes riktigt sköna, han visade en stegräknare för mamma som fick duga, alla glada.

Körde hem från
Stadium vilket gick riktigt bra. Nyss käkat lite lunch. Om ett tag ska jag ut på promenad med mamma och Bamse men nu måste jag läsa lite ur Främlingen och Gud är blå. Ikväll ska familjen på middag hos Hellströms i Danderyd, vi har rest i Grekland två gånger tillsammans och i Thailand en gång, ska bli trevligt att träffa dem igen var ett tag sen nu.

la camiseta






Mina  "snabba" skor


Kommentarer
Postat av: mickan

nu jäklar blir det jogging I can see

2009-01-03 @ 16:53:50
URL: http://glittramer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0