Lördag 24 Januari

Om elva månader är det Jul!

Idag är det grott och skitväder ute. Fyy fan vilken tur att jag ska vara inne och baka bullar och gott med Högis gänget. En sju timmars lång bussresa kräver bullar. En mysig fjällstuga kräver bullar. Så vi måååste baka bullar! Klockan 12 ska vi mötas på ICA Alvik och handla allt som behövs.

Annars idag, Oskar
ska spela SM i Södertäje, som jag tyvärr kommer missa, HEJA ALVIK! Dem har en match klockan 13 och en klockan 19, lär bli en heldag i Södertälje för hans del, kuuul lördag. Ikväll ska mina päron på middag så får se vad jag hittar på.

Nu ska jag kolla lite bullrecept!

Höglekardalen om 5 dagar!

...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0