Lördag 17 Januari

Retro igår med ett härligt gäng människor. Folk kom och gick lite, några drog till 90´s, Spy Bar och på andra håll. Pernilla, Sofi, Gerald och jag bestämde oss för att stanna på Retro och avsluta kvällen där. Eller Pernilla och jag avslutade såklart kvällen med en cheasburgare på Donken för tio kronor.

Idag har jag
övningskört, inte bakis, till Troxhammar. Hämtade golfklubborna ur skåpet, som man skulle gjort i december, bättre sent än aldrig. Sen åkte mamma, Bamse och jag till Kärsön och gick en promenad på en timme. På vägen hem svängde vi förbi Engströms för att handla lite och hälsa på Adam som jobbar idag.

Klockan två ska
jag in till stan med Sofie och lalla lite. Vid fyra är det match. Ikväll ska jag hem till Carro och chilla med massa trevligt sällskap.

IGÅR









Kommentarer
Postat av: gerald

haha säämst ni är som hämtar så sent!!



fast jag är nog ännu sämmre som inte orkat säga till än att jag inte ska vara med på vinterträningarna och får massa mejl och sånt :S

2009-01-17 @ 13:18:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0