Fredag 23 Januari

Skola från 08.50 till 13.30. Religion. Geografi, redovisning om kristendomens spridning genom historien. Lunch, då vi skrev klart första delen av projektarbetet som ska lämnas in idag. Filosofi då vi... filosoferade?

Snabbt hem för att boka in Pernilla och mig till ett medel pass på Kunsgholmen F&S klockan 15.00. Efter träningen, då vi mött Anna och Noemi på gymmet, gick vi till PrisExtra och köpte godis, gott gott.

Kom hem, kollade slutet på One Tree Hill och sen lite The Hills på MTV. Mamma var fortfarande kvar på jobbet nere i Aba så tog en promenad dit med Bamse. Hon hade bilen så fick köra hem. Vi svängde förbi Ålsten och handlade lite middag.

Nu ska vi
snart äta glasnudlar med thaikyckling (?) och jordnötssås. Annars ikväll ska jag bara ta det lugnt. Gerald och jag ska bunkra upp med godis och frukt hemma hos mig och kolla på Let's Dance. Hoppas alla får en trevlig kväll på sina håll ute i världen!

Sex dagar kvar till Höglekardalen!


Inköp på HM:s LIVS,  Ålsten



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0