-

Så börjar den här dagen ta slut, shiiiit! Idag har jag tränat utan sällskap men jag överlevde;)

Annars har jag läst ur Gud är blå, mååååste vara den svåraste boken att läsa. Somnar nästan varje gång efter typ 20 minuter, suuuck!

Vid fyra tiden
kom lite släkt hit, vi åt en tidig middag och hade trevligt. Några fastnade sen framför Hairspry som gick på canal +, man blir så glad av den filmen. Så om ni inte har sätt den se den!

Kom nyss hem
från en lite längre promenad med Bamse och Oskar. Det var kallt men uppfriskade väder ute.

Just ja, min
barnvaktsmamma ringde för att höra lite om mitt schema till våren. Eftersom det äger (mycket bättre än förra terminens i alla fall) ska jag nu sitta två gånger i veckan. Tisdagar och torsdagar, tjooo! Har också skickat in mitt CV till Anders (barnvktspappan som jobbar på Espresso House) så nu får vi se hur det går med det.

Imorgon ska jag bland annat läsa ut böckerna, övningsköra, fika och träna. SISTA FUCKING LOVDAGEN!


B.M.J med cooling västen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0