-

Övningskörandet med mamma gick bra. Blev först en sväng till Minneberg och sen vidare ut mot Vällingby. Körde runt lite där och sen hem via Blackeberg och Grönviksvägen (hoppas ni följer med på kartan:P).

Har nu, efter många funderingar och mycket övertygande, anmält mig till Åbo - kryssningen som en i Sp3a har anordnat.Kostar bara 20kr så om jag absolut inte orkar förlorar jag inte så mycket på det. Så måndagen den 2 feb (dagen efter Högis) bär det av på kryssning till Åbo och tillbaka med ca 50 BLGare. Det blir så kul som man gör det. Nu ska jag bara berätta för mina föräldrar också. Tar det imorgon eller kanske på onsdag...

Dags att kolla
liiiite miljökunskap och sen sova. Natti på er <3

Kommentarer
Postat av: Sofie Ö

Imorgon är det dags att vi börjar kolla upp om musikalarna kan åka, imorn är ju sista anmälningsdagen! (Ja, jag vet, jag ville inte åka förut.. men jag är inte sämre än att jag kan erkänna att jag dömde ut det för tidigt och nu är rätt taggad på att åka.. Godtar ni min ursäkt och låter mig bo i samma hytt som er? Lovar att inte urföra några "misstag" hahah :P)

2009-01-26 @ 22:41:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0