-

Klarade träningen med endast mindre smärtor i benet. Valde att inte ta i maximalt heller, tänk vad snäll jag kan vara (mot mitt ben :S).

Kom hem och insåg att jag behövde städa, kläder, papper, skor, pennor, allt låg huller om buller i mitt rum och i min lilla hall. Nu sitter jag här nere och det ser riktigt skapligt ut.

Blev en tre rättersmiddag idag = ingen övningskörning för min del. Först drack dem vitt till förrätt och rött till varmrätt, suck. Dock hade mamma fixat riktigt god middag. Tapas till förrätt med lite oliver och plock, lamm till varmrätt och créme brulée (stavning) med hallon till efterrätt. Gott som fan hela kalaset och mätt blev man.

Tog en power walk med Bamse efter den stora måltiden i väntan på att National treasure som visas ikväll på 4an. Imorgon börjar vi sent, lär bli sovmorgon, lite frukost, promenad med Bamse och sen åka till skolan och käka lunch innan (min enda lektion) Religionen.

Nu är det dusch och sen film.  En fågel viskade i mitt öra att Mickan laddat upp massa coola bilder på face, synd för er om ni inte är vän med henne, mohaha.


"bränning med gasolbrännaren"





gott


Kommentarer
Postat av: mickan

ja fy fasen vilket skå jag haft att ladda upp skiten. men nu jäklar! Mummig mat du ser ut att ha fått:D

2009-01-19 @ 14:03:59
URL: http://glittramer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0