-

Nyss hemkommen från barnvakten, Saga åkte hem till My (din My Pernilla!!) och lekte så blev bara Beata och jag idag. Vi lekte lite med min mobil, fixade middag och så gjorde jag varm choklad till Bolibompa.

Mamma var snäll
och hämtade med bilen så jag fick köra hem, ingen längre sträcka men alltid något. Nu ska vi snart äta middag och sen ska jag göra mig i ordning. Ska möta lite folk i Alvik nio så blev inte lika mycket stress som jag hade trott, puuh. Mickan kanske tittar förbi här lite tidigare, vore mycket trevligt =). Hoppas alla får en trevlig kväll om det nu är hemma med en kattunge, på spelning, hemma framför tv;n eller ute på krogen!

Beata the rockstar




grimasch



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0