-

Träningen med Mickan och Sofi va cepe jobbig. Har fått sjukligt ont i mitt vänsterben, benhinnan värker som fan nu igen, inte bra inte bra. Därför känns det bäst att chilla lite och ladda ordentligt till puls på söndag med Javier.

Annars då, både
Oskar och jag tränade imorse, han hade basketträning med skollaget och jag friskis. När jag kom hem fixade vi lite lunch, kokade pasta, han stekte bacon och jag åt pasta med seranoskinka, mozzarella, pesto, tomat och lite parmesan, mums.

På fredag ska Oskar hålla i uppvärmningen på idrotten. Kommer ihåg själv hur nervös jag var. Idag var det fan riktigt kul att välja låter och matcha med passande steg och rörelser. Vi gjorde klart allt så nu är det bara öva, öva, öva (för Oskars del då).

Nu ska jag
njuta av ledigheten, ut och köra bil och sen kolla massa tv. Klaaart sluuut!


lunch time




...


Kommentarer
Postat av: mickan

haha visst var det skitjobbigt pass idag! men det var bra tycker jag ändå. och you know what... jag har BOOOOKAt javier-passet på söndag. saken är biff liksom! ;)

2009-01-14 @ 18:11:02
URL: http://glittramer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0