Tisdag 10 Februari

"Baaaaby Baaaby, so what you think about that, oooh" Typ så lyder låten som jag lyssnar på nu!

Vad har hänt
idag då!?

Skola: miljökunskap, samhällskunskap och projektarbete. Vid två skulle jag möta mamma för att övningsköra meeen när jag ringer henne har hon "helt glömt bort tiden" och är hemma. Bajs. Så traskar in på VI vid BLGs torg och köper lite godis i väntan på att hon skulle komma. Tänkte bjuda barnen på lite godis idag *snäll*.

Har nu kört runt i drygt en timme. Blev lite brommaplansrondellen, till Solna, Sundbyberg, Spångavägen och hem via Brommaplan och Stora Mossen (anteckaaaa!)

Om en halvtimme
är det barnvakt, ska sitta någon timme längre idag!  Saga (den äldre som går i skola) ska hem med en kompis. Blir därför hämtning av Beata + kompis på dagis. Då lär dem leka för sig själva på rummet och jag kan skriva loggbok i soffan framför That 70´s Show och gotta mig med massa godis. Hoppas nu  inget kommer i vägen för mina planer...

Ikväll är det inget överraskande roligt på tv så får sysselsätta mig på annat håll..svårt?


tre nördar som jobbade på deras projektarbete





idag bjöds det på mellis i skolan, grillad korv...






med ketchup och senap




Kommentarer
Postat av: catti

en av de tre nördarna gillade korven kan jag säga:D

2009-02-10 @ 20:11:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0