Måndag 9 Februari

Vilken härlig dag, tjalalalalaaa!

Så kände jag när klockan ringde i morse. Älskar måndagar! Ställde klockan på halv åtta, låg och lyssnade på äntligen morgon / smsade med en filur till halv nio (då filuren redan var på väg till gymmet!). Gick upp, åt frukost och läste tidningen i lugn och ro. Strax efter nio gick jag ut med Bamse på nästan en timmes promenad, satan vad underbart väder. Kanske lite kallt men när man har gott en tag är det perfekt.

Snart ska jag åka till skolan. Blir lunch och sen två lektioner, religion och filosofi. Vid tre tänkte jag träna på F&S Kungsholmen. Ikväll ska jag försöka övningsköra lite och kolla på advokaterna 21.00 på TV4


Höglekardalen



Kommentarer
Postat av: gerald

hej jag går i trean men har varken lektioner eller plugg...

2009-02-09 @ 15:30:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0