Måndag 16 Februari

Kom precis hem från morgon promenaden med Bamse. Eftersom mina we lurar är cepe och mina koss lika så trodde jag att jag skulle få traska runt utan musik. Men icke. Hittade nämligen en påse ( Pernilla Karåkers påse, alla som kollat på Parlamentet eller Björn Gustavsson dvdn ^_^) med ett par koss lurar, vilken räddning! Så på med lurarna och ut i friska luften.

Snart ska jag hoppa in i duschen för att sedan ta mig till lurren i skolan. Idag på schemat står det religion, tjoho. Efter skolan ska jag sitta kvar och skriva på filosofin, får inte så mycket gjort när jag pluggar hemma, något som känner igen sig?

Om benet inte säger ifrån allt för mycket under dagen ska jag träna 15.00, men bara ett stort kanske på den! Ikväll ska jag köra för imorgon väntar min första körlektion på bilskolan, spännande.

Nästa el duscho
och sen el luncho!


I Pernilla Karåkers påse hittade jag ett par koss lurar, grej of the day!


Kommentarer
Postat av: Sofi

varför dumpa hon sina påsar överallt? jag har en hemma hos mig med.. jag funderar på att länsa den, ligger 2 par snygga skor i den mohaha

2009-02-16 @ 17:59:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0