Fredag 6 Februari

Bra dag. Dålig dag. Fnissig dag. Seeeg dag. En dag med lite av varje. Orange tröjor. Svarta byxor. GRÅA mössor. Idag är det freeeedag, gosh vad veckan gick fort.

Nu sitter jag och degar framför tv:n och smsar med Mööken, lol! Ikväll får vi se vad som händer. Har inget "vettigt" att komma med vad jag kan komma på...

Den här personen
hade jag inte träffat på en vecka! Vi som går i samma skola och bor ca 10 min från varandra (oftast), knas knas. Men så idaaag, hoppas vi kanske kan göra något i helgen. Dock har hon ingen mobil och är i skolan nuuu.

<3


Kommentarer
Postat av: gerald

jag fixade nummer och träffade dig igår!! <3

2009-02-08 @ 13:43:50
Postat av: catti

shit vilken fin bild!

2009-02-08 @ 22:06:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0