Fredag 13 Februari

Idag är det fredagen den 13e och min dag kan inte bli bättre (peppar peppar ta i träää).

En ganska lång
men händelserik skoldag. Började med att jag fick en ros av en mycket speciell person! (Två Sp3 tjejer sålde rosor i tisdags som man kunde skicka till någon eftersom det är alla hjärtans dag imorgon, jag skickade en till min bror.)

Sen till lunch fick vi pasta carbonara med chokladpudding och grädde! Seg samhällskunskap och eget arbete på filosofin = åkte hem.

17.30 idag ska
jag på en Step 1 med Sofi. Passet har varit fullt hela veckan men såg nu att det finns sex plaster kvar. Stort snyft att Pernilla tränar redan nu då. Så om du har friskiskort och kan BOOOKA!

Ikväll blir det
triiion hemma hos Anna! Vi ska göra så galet mycket marängsviss som vi bara orkar. goooottt!

Nej nu blir
det mellis och lite plugg.

endast schnygga bilder på min mobil...





finaste rosen




TACK <3


Kommentarer
Postat av: kändis

WOHOOO! TVÅ bilder på mig av tvååå inlägg! i'm famous, i'm famous, i'm FAAA-AA-AAA-AA-MOOOUUUS!! :D (and superduper happyyyy)

2009-02-14 @ 10:57:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0