-

Blev en trevlig tur på stan med Gerald idag. Jag skulle köpa tofsar men kunde inte hålla mig så blev lite andra saker också. Gerald hittade (som vanligt) inget. Eller en kjol men den fanns inte i rätt storlek, buhu.

Nu sitter jag i soffan och är helt sluuut. Gerald drog precis på Sp3a fika hemma hos en av deras gamla lärare. Mamma kom nyss ner och började snacka om att vi ska åka till Kina i sommar. Tydligen då direkt efter studenten, vi får se hur det slutar med den saken. Oskar uttryckte i alla fall att han "gillar den asiatiska kulturen." Hmm bra där Oskar...

Ikväll återsår det att se vad som händer!

fika på Espresso House





kom hem med dessa ting



Kommentarer
Postat av: gerald

VAAA VADÅ KINA!!! vem ska ta hand om buckie, bamse och mig? ska jag vara på landet själv då eller?

2009-02-08 @ 13:45:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0