-

Barnvakten gick bra, fick lönen insatt på kontot idag, nice! Blev middag hemma, plugg, dusch, tv, plugg och nu sitter jag här. Tänkte slänga upp en bild på en underbar kompis MEEEEEEN...

Så fick jag
det här på facebook : glöm inte gratta en speciell person på sin födelsedag ;)." Den första personen som jag tänker på är självklart personen själv men vet till 100% att han fyller år i November. Så den andra jag tänker på är Ronaldo (nördigt men sant), snabbt googlar jag honom och vips wikipedia nästa  "född 5 februari 1985." Gosh om jag hade glömt de:P  (Om två månader är jag i Englnad och har kollat på Man United - Aston Villa!!)

Nu väntar sängen!

GRATTIS DÅ RAAA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0