Torsdag 23 Oktober

Dagen började med en fy satans stressig morgon. Vaknade av mig själv 07.23 och jag börjar 08.00 på torsdagar vilket innebär att jag brukar gå hemifrån 07.25ish för att hinna lagom. Så lite brottom fick jag allt. Men men så fick de bli slant in ca 20min för sent med Nabbe (sen) och Pernilla ( som trodde att vi började 08.20). Efter matten hade jag miljökunskap och historia sen var dagen sluut. Nu håller sista gruppen sina tal, heja Bellan!

Nu ska jag snart sätta igång med pluggandet inför psykologiprovet imorgon. Just nu känns allt lite lagom kronligt men hoppas att det sitter vid dagens slut. Vid fyra tiden ska jag häma Beata på dagis och därefter traskar vi över och hämtar Saga i skolan. Barnvakt för fulla muggar, alltid bra med pengar inför Paris på tisdag ^_^

Imorgon är det fredag och efter skolan börjar  HÖSTLOVET!

Kommentarer
Postat av: gerald

längtar till lördag! <3

2008-10-23 @ 20:10:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0