Söndag 26 Oktober - "dagen"

Uppdateringen "igår" skrevs innan vi skulle lägga oss. Tack igen Lisa!

Så vad har har hänt idag? Hmm först för er alla som har missat, ställ tillbaka klockorna en timme för nu är det vintertid. Efter en frukost som bestod av mammas nybakta scones och lite tee skulle familjen in till stan. Jag samlade mina krafter ( inte många) och beslöt mig för att följa med. För min del blev det en jacka från NK och strumpor från H&M. Min bror köpte en t-shirt på H&M och mamma en bok på NK.

Nu har jag precis kollat på Desperate Houswives reprisen, WTF säger jag bara! Helt "normalt"  till och med det sista fem minutrarna, nu är jag helt borta i den serien men den är fortfarande grym! Önskar jag kunde se avsnittet på tisdag men då är jag i Paris ( stakars mig :P ) så får bli om en vecka.

Ikväll ska TRIIION laga pannkakor. Det vill säga Anna, Pernilla och jag det är vi som är triiion. Därefter ska vi äntligen se Step Up 2, vissa säger att den är bra andra håller inte med, vi får väll se. Om jag känner mina vänner rätt kommer kvällen innehålla skratt och trevligheter i drivor!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0