Onsadag 22 Oktober- Hallelujah

Hallelujah beskriver bara en bråkdel av lättnaden jag känner. Puuh ääntligen klar med svenska talet. Vi tio som skulle prata idag var nog alla lika nervösa inför lektionen och glada vid lektionens slut. Alla var riktigt modiga och duktiga jag är nöjd med mitt framförande och efter fick jag positiv respons, kul :). Igår var vi i miljökunskaps gruppen ute på Utö i Stocksholms skärgård. Heldag som bestod av bergartsfakta, barrkontroll, lavritning och ytterligare flera spännande moment. Kom hem sent igår kväll och var då tvungen att öva in talet så han inte uppdatera. Nu har jag presic gott en härlig höstpromenad med Bamse och  ska jag snart ta igång med pluggandet på listan står:
  • historia
  • miljökunskap
  • psykologi
Vid fyra ska jag ta en paus för att sätta mig in i One Tree Hill ett tag. Sen återgå till pluggandet och försöka få med mamma på en power walk senare ikväll. Lovar att bli bättre på uppdatering!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0