Måndagen 27 Oktober - mycket som ska hinnas med

Idag är det mycket som ska hinnas med. Först på listan är för mig att ta mig upp och käka lite frukost. Kring elva tiden ska Bamse och jag ut på promenad och träffa Mickan och Hilma. Efter det måste jag börja pack, åker ju till Paris imorn, jippiiii!

Har också lovat mamma att laga middag tills ikväll, eftesom hon slutar så sent och då slipper stressa hem och lag mat, så det måste jag hinna med innan träningen. Ska träna på F&S Karolinska Instituet halv sju med Carro och kanske Sofie.

Så ikväll ska jag se till att packningen är helt klar och sen kanske Geraldine kommer hit ( antar att vi blir här eftersom de renoveras hemma hos henne:P ) så ska vi bara chilla i våra soffor, niiice


   

Jag och Mickan

         

Bamse                                                                Hilma

Kommentarer
Postat av: gerald

haha tror de blir mer bekvämt att vara hos dig! :D

2008-10-27 @ 19:03:48
Postat av: mickan

snygga par här alltså!!

2008-11-09 @ 12:27:29
URL: http://glittramer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0