Måndagen 20 Oktober

Igår kväll han jag inte uppdatera innan läggdags. Hade ett lyckat "Parismöte" med pappa och Sophie =) nu vet vi lite i vilka kvarter vi ska shoppa, samt äta god mat. Bara åtta dagar kvar ^_^. Den här veckan har jag en hel del på g: Måndag - Skriva klart mitt tal. Tisdag - Heldag på Utö med Miljökunskapsgruppen. Lära mig talet Onsdag - Framföra talet första lektionen. Träning? Plugga inför psykologiprovet Torsdag - Plugga psykologi och barnvakt Fredag - Psykologiprov. Träning? Klassmiddag hemma hos Annie? Annars bio :) Lördag - Träning. Fest hos Lisa =)! Söndag - Inget planerat kanske triiion kväll? Japp det var lite kortfattat om veckan som kommer. Nu åter till talet, hare

Kommentarer
Postat av: gerald

låter som en härlig vecka! men när du kommer hem sen vill jag faktiskt leka med dig någon dag!! :)

2008-10-20 @ 21:20:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0