Lördag 25 Oktober - HSM 3 + Donken

Ups, inte okej, lovade ju att jag skulle bli bättre på att uppdater men igår han jag verkligen inte. Skola från 08.20 - 14.40. Den innehöll bland annat ett psykologiprov som gick piss, en kort historia lektion, lunch, geogafi och sist men inte minst religion. Det var vår sista lektion med vår religions lärae Anna. Hon är höggravid och måste därför lämn oss. Jätte synd för hon är en grym lärare.

Efter skolan drog några av oss in till stan för att hämta ut biljetterna till High School Musical 3 ^_^! Vid halv fem tränade Carro, Sofie och jag på F&S City. Efter träningen, trött som fan, bar det hem för att duscha, äta lite mat och fräsch upp mig inför kvällen. Halv nio var det "samling" i Alvik för att åka in till Rigoletto och kolla HSM 3, woow! Filmen talar för sig själv men nu har vi sätt alla tre, stabilt stabilt. Efter bion skulle vi dra ut någons stans och ta ett glas men det slutade med vår allas älskade Donken Fridhemsplan. Hemma strax efter ett och då orkade jag inte skriva, förlåt!

Idag ska jag till stan med Sophie. Vi ska bland annat fixa en present till Alexandra som vi ska hälsa på i Paris och växla pengar. Efter stan ska jag försöka få med mig MIckan till friskis och träna. Ikväll är det fest i nockeby hos min älskade lilla Lisa, det brukar alltid sluta med mycket folk och bra stämning. Måste bara få med mig Pernilla dit också så är allt som det ska!

Dags för frukost!



Hela gänget!

Kommentarer
Postat av: gerald

ses hos lisa :) <3

2008-10-25 @ 12:50:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0