Jag + blogg blev tydigen sant

Jag har en blogg, JAG har en blogg. Inte många som skulle tro att JAG skaffat en blogg. Att skriva har aldrig varit något stort intresse för mig så att ja skulle hamna här är nog inte många som kan tänka sig. Än så länge är det bara en person som vet om att jag ens har funderat på att skaffa blogg och du är nog min enda läsare nu eftersom du bara vet vad den heter:P HEJ PÅ DIG! Så nu ska jag utforska min blogg och göra den riktig fiiin.
 This love shall last forever

Kommentarer
Postat av: gerald

grattis till din blogg!

jag har stora förväntnignar...känn ingen press :P

<3<3

2008-10-17 @ 18:02:37
Postat av: gerald

Grattis till bloggen!

jag anade faktiskt att denna dag skulle komma :D

så känn ingen press! :P <3<3

2008-10-17 @ 18:14:35
Postat av: Helle

tack, känner iiinge press!

2008-10-17 @ 19:54:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0