matte, lussebullar och kanske Beck senare (?)

Puuuh, hemma och trött som fan! Måste säga att Matteakuten absolut inte är lika tråkigt som det kanske låter. Grym lärare och för första gången på länge är matte kul. Först gick jag i en grupp med bara fem pers ( spec grupp?) men sen joinade Pernilla och Anna och två andra brudar.

Min lärare heter Kristoffer och är en medel svensson på 27 jordsnurr. Han har fan lite humor utöver sina matte kunskaper.

För att lyxa till dagen lite fick vi sjukts hem av Anna, wooow hon tog körkort igår! GRATTIS igen!!!! Jeeelvigt nice att bara sätta sig i bilen och bli avsläppt utanför dörren. Tack Anna! ^_^

När jag öppnade dörren möttes jag av lukten: nybakta lussebullar! Kan knappast bli mycket bättre! Ikväll ska jag fira " lill - jul" med familjen. Något som min mamma fick för sig i veckan, varför inte? Oskar drar till USA  på julafton så lika bra att börja tidigt...

Ikväll blir det en till slapp kväll framför tv:n. Ska nog börja kolla på Beck  - Enslingen som tyvärr börjar lite "sent" (22.15) eftersom jag ska upp med tuppen imorgon också. Ahja vi får se vad det blir.




Somliga var på väg hem när vi 08.00 åker iväg för att plugga matte en hel dag...




Laddar med ramlösa...




Lunch...




...



...



Slut för idag!




Gott gott gott!



Kommentarer
Postat av: mickan

DUKTIG!

2008-11-29 @ 18:52:17
URL: http://glittramer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0