Torsdag 27 November

Vaknade med spik i halsen och bly i huvudet. Usch och blä, bestämde mig för att stanna hemma från skolan, ska också samla krafter och hämta barnen senare.

Kände på mig
redan igår att något va lite knas eftersom jag somnade innan klockan nio och vaknade åtta idag. Elva timmas sömn,  inte allt för normalt en vanlig vardag för min del.

Ska försöka sätta
mig med matten snart och fila lite på historian. Mamma slutar tolv så då kommer hon hem och fixar lunch åt oss. Har lovat att ta ut Bamse på en sväng. Tyvärr lockar inte sånt här slaskväder lika mycket som vit och fin snö. Hoppas den kommer tillbaka snarast! Får ta och sätta på mig stövlarna så jag kan hoppa runt i slasket, man får ta och gära det bästa av situationen.

Som sagt vid fyra ska jag leka lite med Beata, Saga och Sagas kompis ( som enligt Susanne, deras mamma, är jätte "kraftig" och lika gänra kunde vara tio...) det här kan bli intressant.

Så här pigg kände jag mig när jag vaknade idag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0