Torsdag 20 November

Halt halt halt, hatar halka! Förlåt för negativa starten men halka är verkligen något som jag starkt ogillar. Känner mig så fjollig när jag sakta tar mig framåt för att inte halka och göra mig illa, enoughf about that.

Fick sällskap med Oskar till skolan idag, alltid trevligt med sällskap. I dag var det bara halvdag vilket innebär matte c, miljökunskap och geografi, mer än lagom. Efter skolan bar det av till SACO mässan i Älvsjö. Har iiingen aning om vad jag vill göra efter gymnasiet och nu flödar det med förslag, bort från Stockholm ska jag i alla fall.

Efter mässan hämtade
jag barnen på dagis och i skolan. Allt gick bra och jag fick mina pengar, niiice ^_^

Sen jag kom hem har jag pluggat religion, sovit lite och käkat middag. Underbar afton... Blir lite mer plugg innan läggdags.

I morgon har vi SOVMORGON och börjar 10.00 huuur skönt som helst. Efter skolan blir det friskis och på kvällen utgång. Ska försöka hinna med en uppdatering där emellan.

Hmm vad ska man välja...?



Kommentarer
Postat av: mickan

sovmorgon helle soooovmorgon! vad fint du hade gjort på din säng. nu har du mycket att välja på iaf:D

2008-11-20 @ 20:14:39
URL: http://glittramer.blogg.se/
Postat av: gerald

tack för ångest bilden, snelt!

men var du en tar vägen så kommer jag och hällsar på! :)

2008-11-20 @ 22:05:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0