Torsdag 13 November

Vilken diss, barnvakten ställde in på grund av att mamman har feber och då hämtar själv, mindre cash till mig.

Började dagen med 80 minuter av Matte C. För första gången på väldigt länge gick det riktigt bra, woow! Därefter miljökunskap där vi kollade på lavar och började skriva en artikel om omvänd osmos.

Efter lite osmos
hade vi historia. Då fick vi kolla på en "porrfilm" från mitten av 1900-talet, mycket spännande. Efter historia lunch, gott. Efter lunchen svenska och sen sluuutade vi. Skönt med en "tidig" dag EN gång varannan vecka, verkligen.

Nu skulle jag ha lekt med mina små barn men sitter här istället. Till min stora glädje hinner jag då se på One Tree Hill ( tv - freak, jag vet). Senare ikväll ska jag ta mig iväg till Friskis & Svettis är det tänkt.

Här är en bild på E.M fucking D. Inte varje skola som har en biträdande rektor som kan fix coola vip - biljetter till sådana  avenemang.


Väldigt Väldigt nära!!!





Kommentarer
Postat av: mickan

coooooola killar!

2008-11-13 @ 17:03:19
URL: http://glittramer.blogg.se/
Postat av: perald

hlleruuup, OTH går typ inte på fredagar tror jag so i think you're good! mitt nya häng: sounknown.blogg.se =)

2008-11-13 @ 20:31:03
Postat av: gerald

så nu får man veta att du alltså hade kunnat komma och hålla mig sällskap ett litet tag men neeeeeej!

(haha ne bara skojja!!)

2008-11-13 @ 21:12:17
Postat av: catti

OTH!!! :'( missade det , fan ,.

vilket avsnitt va det?

2008-11-13 @ 21:29:15
URL: http://kitticatti.blogg.se/
Postat av: carrobarro

mina idoler!!!!!! OMG live på scen å vi var där! :O

2008-11-13 @ 22:02:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0