Tisdag 4 November - Obama

Så sitter man i skolan för första gången och bloggar, alltid kul och pröva på nya saker. Idag har jag haft miljökunskap, geografi, svenska och sist men inte minst projektarbete. Idag har min grupp ( sofie, bellan och jag) jobbat riktigt frlitigt med preojektarbetet. Hare Krishna, Hare Kriskna, Kishna Hare,

När jag kommer hem idag ska jag kolla på One Tree Hill, käka , plugga och sen är det träning 19.00 på Friskis och Svettís som gäller.

Idag är det presidentval i USA, knappast någon som har missat det. Funderar på att bänka mig framför tv'n och följa någon valvaka. Filip och Fredsiks på 5an lockar mest men den på 4an och inte mist SVT 1 känns lite mer seriös. Så får se, kanske blir men mix av alla tre, Vem vet? Inte du, Vem vet? inte jag, jag vet ingenting nu jag vet ingenting idaaag!

GO OBAMA!

Kommentarer
Postat av: hasse

blev lite förvirrad där på slutet haha

2008-11-04 @ 18:54:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0