Tisdag 25 November

Barnvakt barnvakt och lite mer barnvakt.

Idag har jag
spenderat sex timmar med de små glinen. Blev snowrecern hem, ut och leka i snön sen in och käka middag. Efter lyxmiddagen käkade vi lite glass och jag fixade varmchoklad. Vid läggdags läste jag några sidor ur Pippis Värld, jag tröttnar aldrig på Pippi! Kom nyss hem med en lagom slant i fickan, på torsdag tar vi nya tag!

Mössprövningen gick bra
. Satan i gatan vad mycket man skulle bestämma: storlek, färg hit färg dig, färg på "diamanten" , strass eller inte, vad som skulle stå vart osv. Slutade med att Mrs. Muppin och jag skrev Blackebergs Gymnasium där fram (resten av klassen skrev tydligen deras namn, egos?) och där bak skrev vi våra initialer och SP09. Det vill säga H.J. SP09

Imorgon har vi lite sovmorgon för att våran lärare ska vara hemma med sjuka barn, skönt. Dagen börjar 10.00 med att vi ska lyssna på den snygge Jens Lapidus som har skrivit Snabba Cash och Aldrig fucka upp. Nöjet är på vår sida.

Lite av kvällens äventyr

Saga och Beata



Fångad!



Ett av Sagas konstverk



Sagas coola tryck: Guns N Roses


Festmåltid


Kommentarer
Postat av: gerald

är det blodpudding???!!??!

2008-11-26 @ 15:38:02
Postat av: catti

niiice tröja

cool tjej:)

2008-11-26 @ 18:34:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0