Tisdag 11 November

Tjena vilken lång skoldag, avgick från det rosa huset i morse strax innan halv åtta och kom hem strax innan fem, trött!

Eftersom Mrs. Muppin "försov" sig till halv tolv idag fick jag leka med våra barr och lavar själv på miljökunskapen, verkligen jätte kul, snälla kom inte på torsdag heller för så kul har jag inte haft på länge, verkligen.

Dagen bestod också av samhälle, svenska och projektarbete. Det går bra med Hare Krishna, snart är det dags att besök Almviksgård, hjälp...

Efter skolan satt
Mrs.Muppin och jag kvar och skrev klart ett samhällsvetenskapligt arbete. Så klart funkar inte skrivaren till våra konton, varför!?

Kul blir det imorgon när vi har nationella prov i svenska, uppsatsskrivning. Vadå skriva ut, måste vi verkligen de!? Palla springa upp till it-teknikerna varje gång man vill skriva ut texten och kolla igenom den. Så klart sitter vi så låååångt bort från deras kontor också... straffa oss liiite till, snälla!

Nu sitter jag här, har precis käkat middag. Nyss fixade jag en spelista som jag ska ladda över på Mrs.Muppins Ipod eftersom hon hotade mig idag på tuben att det kommer sluta illa för min del om jag inte gör det tills imorgon, *rädd*


HAHAHA tittade igenom gamla bilder och hitta bland annat de här, HAHAHAHA!!!

Mr. Muppin
and Mrs. Muppin









Kommentarer
Postat av: tjoko

hahahahaha shiiit vilka sexii bilder alltså! polarn löööva ya for evvvva .... NOT!



Tack för ipodddden! :D

2008-11-11 @ 19:53:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0