Söndag 9 November - Fars dag

Idag säger vi grattis till David Roos 19år!

Fars dag, en
dag då man ska vara lite extra snäll mot lilla pappsen. Själv har man varit vaken sen halv åtta för att uppvakta honom med frukost på sängen. Han fick en penna av Oskar, för Oskar tar ALLTID andras pennor. Av mamma fick han två vinglas och av mig en fin kaka.

Vid tio ska pappa och jag ner till gymmet och träna lite. Sen är det fars dags lunch för i eftermidag har alla olika aktiviter, matcher, jobb och pappa ska till London. Själv ska man till Hare Krishna vid tre och uppleva en Söndags fest. Det är till vårt projektarbete, vi får väll se hur det slutar den här gången.

Här är min fina kaka till papii


Kommentarer
Postat av: mickan

du är så pysslig och duktig!! spana in min blogg lite då och då, en cliffhanger i bilder är igång. hahah

2008-11-09 @ 14:09:11
URL: http://glittramer.blogg.se/
Postat av: ae

jävlar i gatan vilket mästerverk till kaka du har gjort helle! finfint! :) lycka till hos hare krishna. FEEEST!

2008-11-09 @ 14:33:09
Postat av: johanna

vad fint hellis!

den måste varit jättegod!(?)

2008-11-09 @ 17:56:06
URL: http://johannasrosa.blogg.se/
Postat av: Anonym

hur va feesten:D

2008-11-09 @ 20:49:55
Postat av: tjoko

ful kaka, bajs.

2008-11-09 @ 23:39:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0