Söndag 30 November - 1:a Advent

Idag är det 1:a Advent, så glad 1:a Advent till er alla!

Dagen har spenderats
på matteakuten 09.00 - 17.00. Vi fick lite extra pepparkakor idag, gott gott.

Kom hem vid
sextiden. Satte mig då på cykeln och kollade på One Tree Hill. Fy fan vilket sorligt avsnitt, snyft!

Nu sitter Oskar och jag och kollar på Gossip Girl. Får se om jag orkar plugga något ikväll, hjärnan känns lite lagom död just nu. Blir nog middag vid åtta och sen parlamentet halv nio, t-t-toppen!




1:a Advent




Upphämtad av Anniie Taxii




Matte från 09.00 - 17.00




Uppmuntrande korridorerna...





Vår lärare: " Nu ska jag leka flygvärdinna och plockade upp allt skräp"



...




Woooow, hemfärden!




Rädd?





Kommentarer
Postat av: Annie

Haha, jag är asstollt på bilden när jag tankar! Första gången jag tankar själv liksom!!!:D haha

Tack för en bra GPS-läsare också Helle + Fabian, skulle aldrig klarat mig utan er! Pusssssss

2008-11-30 @ 19:37:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0