Söndag 23 November

Vad fan hände...!?

Igår var det en galen dag från morgon till tidig morgon idag. Dagens goda gärning igår blev att jag skottade undan snön. Så nu har vi fina små stigar där katten kan smyga runt, han hatar snö den mesen.

Ute på promenad
med Bamse i skogen så kommer det en räv! Visst liksom, hej hopp räven skräm skiten ur mig, gör det.

Kring fem drog jag mig mot Carro. Vi skulle käka lite och fixa inför kvällen. Kvällen hos Carro var riktigt trevlig. Började ganska tidigt och bestämde oss för att dra vid halv ett från henne. Skönt tänker vi,  Sofie Anna och jag, hem och sova så man orkar med jul marknaden idag. Annars brorsa Ola skulle också hämta oss i Alvik och köra hem oss.

Men va fan hände då!

Vi sitter i bilen och Ola och hans kompis Richard säger att det har en liten överraskning, hmm vad kan det tänkas vara ett på natten?

Jo men visst, vi drar in till stan och går ut! VAD I *#%"*%*^` tänker vi tre. Helt flummiga och skrattiga sitter vi i bilen och åker in mot stan. Eyyy party på g! Tack för den kidnappningen grabbar!

Jaja så tidig
kväll blev det inte den här lördagen, hemma klockan halv fyra. Tro inte att Ola kunde köra hem oss, nej nej. Anledning var inte att han hade druckit utan han och Richard hade hittat två brudar, japp dissen mot oss för två random brudar. Hahaha!

Så Anna Sofie och jag får ta tuben hem. Vi svängde förbi Doken vid Fridhemsplan där Sandra jobbade. Gott och Trevligt


 Ehh fy fan vilken dag och natt, hahah! Om en timme är det dags att dra sig till Gröna Lund, ses där! (?)


Hos Carro






Eeeey!




Kidnapparna


Älskade Donken


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0