Söndag 2 November - Höstligt

Idag vaknade jag 11.21 ( har en konstig förmåga att komma ihåg precis på minuten) och blev lite lagom chokad. Spenderade nämligen större delen av gårdagen frömför tv;n så trodde aldrig att jag skulle kunna sova så länge.

Igår ,förutom att jag degade framför tv;n, ( skyller på att jag är sjuk vilket är sant) åkte jag in till stan med Anders Anna och Adam. Adam behövde hjälp med att välja ut en GANT klocka så stylingakuten ( anna och jag, förlåt anders) fick rycka in. En klocka blev det också efter många funderingar och alternativ. Men till slut bestämde Adam sig och valet var helt klart rätt. Efter det satte vi oss alla fyra och fikade på John Criss, mycket trevligt. Efter några timmar bar det av hemåt för alla.

Kvällen spenderades framför
tv;n kollade bland annat på Made på MTV,  The Holiday och Beck - Spår i mörker.

Idag har jag krattat löv i trädgården mycket skönt när vädret är så bra dom det är. Ska snart hoppa in i duschen och senare idag lär det bli en hel del tv, "måste" nämligen se reprisen av Desperate Housewives sen också One Tree Hill och Gossip Girl. Har precis lovat att ta en promenad med mamma så det får bli ikväll innan läggdags.

Usch skola imorn




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0