Söndag 16 November

Grattis Mamma, åldern är inte relevant enligt henne så vi skippar det.

Än så länge idag har vi grattat mamma med tårta på sängen och sen gick vi ner och åt frukost. Hon fick bland annat en motionscykel och lite smycken. I kväll ska familjen ut och äta.

Gårdagen slutade med ett friskis pass, men inte som planerat. Vi skulle ha gott kockan fyra men ledaren till det passet kom aldrig, så vi väntade till aerobics passet halv fem.

Efter det bar det av hem. Duschade, käkade middag och gjorde mig i ordning för att dra ut till Nacka, det var feezt på g. Kvällen i Nacka var trevlig. Sköna människor som gillade läget.

Kom hem vid
halv tre i morse, och gick upp vid halv åtta vilket betyder att jag har fått mindre än fem timmars sömn. Snark. Har nu planerat att lägga mig och sova i någon timme så jag orkar med träning senare och middag i kväll.  Snark.

Här kommer lite bilder från igår











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0