som små barn igen

Har nu kollat klart på Boston Tea Party. Det är bara Filip och Fredrik som kommer på tanken att filma och visa på tv när dem går helt kalas glada till jobbet. Hahaha!

I dag när jag satt och räknade med x och y kastade Oskar massa snöbollar på mitt fönster. Efter ett tag dampade jag lite och öppnar dörren. Som present för jag en snöboll rakt i ansiktet, nice nice! Han skrattar glatt och ber mig komma ut i snön och leka.

Fan vad kul det var. Matten kan ju slänga sig i väggen,! Vi blev små barn igen och bara hoppade och skojade. Bamse var nog gladas av oss alla, tok hund. Jag ägde Oskar under snöbollskriget och gick därifrån som en segrare. Lyckades fälla ner honom i snön två gånger och mula sönder honom. Mohahaha, dock ser jag inte fram emot revanschen (om snön ligger kvar några dagar till).

Nu är det läggdags. Imorgon har vi randig förmiddag. Alla treor ska ha MÖSSPRÖVING, vi ska pröva våra studentmössor. Tiden springer iväg, snart är det jul, sport lov,  påsk och tjopp tar vi studenten!

små barn och en hund njuter av snön

Mulaaaa!



Snöbollskrig!!!!


Kommentarer
Postat av: mickan

myys. jag ägde också hilma igår, fast hon bombade mig med snöbollar sen (öh?). hehe nej men vi rullade lite iaf

2008-11-25 @ 14:42:52
URL: http://glittramer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0