Onsdag 5 November - Obama och Frisbeegolf

Change, ÄNTLIGEN hände det, inatt! Något som inte många amerikanare trodde det skulle få uppleva, USA har fått en afro-american som PRESEDENT, Barack Obama! Jag har alltid tyckt att han borde ta hem segern, lite på grund av hans ursprung men också på grund av hans åsikter om Irak kriget och miljön. Hoppas verkligen att det USA  som Bush lämnar efter sig går att rusta upp igen.

Igår kväll / inatt hade Carro, Catti, Sofie och jag en egen lite valvaka i min källare. Vi hade laddat upp med snacks, frukt, läskt, ramlösa och godis, gott! Vi kollade på det olika valvakorna fram till 01.00, sov till 02.30, somnade 03.00 och upp igen klockan 06.00. Riktigt trevligt men idag var vi stört trötta allihop.

I skolan hade
vi  svenska, samhällskunskap, religion och sen natur och friluftsliv. Idag på listan stod det frisbeegolf. Vi drog oss ut till Kärsön och fick pröva på niohåls banan, det var riktigt kul. Kan ju inte påstå att jag var bra men kul hade vi i alla fall.

Ikväll ska jag bara ta det lungt och kolla igenom lite geografi tills imorn, kanske sätter på sex and the city filmen lite senare. Imorgon är det "fredag" för alla Blackebergare och ettornas afton!



Frisbeegolf






Mr. President Barack Obama

Kommentarer
Postat av: tjoko

Neeej men vadå ni var väl inte trötta? Ni såg ju hur pigga ut som helst!



Frisbeegolfen var ju riktigt kul, om man bortser ifrån att vi (anna, mona, jag) inte uppfattade att man bara skulle gå de nio första hålen och gick istället till hål 16. Jaja, prutt.

2008-11-06 @ 22:05:45
Postat av: anus

think positive bellan! nu är vi skitbra på frisbeegolf och kommer äga sönder alla nästa gång vi kör. par på varje bana, here we come!



hej helle. hoho

2008-11-07 @ 17:56:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0