Onsdag 26 November

Idag var Jens Lapidus på besök i skolan. Tydligen hans första besök på en svensk skola någonsin, wow! Han var grym och berättade lite om hur det var att skriva böcker samtidigt som man jobbar som brottsmålsadvokat. Han har också en tredje bok på g, men den ville han inte avslöja för mycket av.

I skolan
hade vi också geografi och natur och friluftsliv. Slutade tidigare så var hemma redan vid halv tre. Har varit ute på en promenad med Bamse och pluggat matte.

Nu sitter jag och kollar på One Tree Hill, det är avsnittet där Jimmy Edwards tar med en pistol till skolan och nästan allt slutar sorligt. Nästan...

Igår när jag kom hem efter barnvakten stod det här i mitt rum. Mamma hade varit på IKEA och köpt lådor till mina kläder som alltid hamnar på golvet. Hon hade också köpt en jätte gosig stickad tröja och en underbar mössa. Tack mamma!





Snygga Jens Lapidus (dock  gift och har en son...)

Kommentarer
Postat av: catti

fanfanfan fan fanfan

att ja missade oth, det där jävla avsnittet asså, galet!

2008-11-26 @ 18:32:04
Postat av: catti

hm, röd? brukar inte det va nån escapeknapp, eller kanske svart, --> destroy?

2008-11-26 @ 20:43:44
Postat av: ae

SEEEEEEEEEEEEXI jensa!

2008-11-26 @ 22:08:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0