Onsdag 12 November - 10:52

Puuh, äntligen över! Idag har vi skivit de nationella provet i Svenska B. Man hade från 08.00 till 13.00 på sig att skriva. Vid inlämmningen skulle man också skrva hur mycket klockan var när man lämnade in uppsatsen, för att underlätta arkiveringen, okej?. Jag lämnade in min debattartikeln 10:52. ( för er som undrade)

För de som
undrar hur det gick med skirvproblemet löste it-teknikerna det bra. Alla som inte kunde skriva ut från sitt konto ( bla jag) kunde låna en annan dator och via den skriva ut. Vi slapp alltså springa upp fyra våningar för varje utskrift. Tack it - nissar!

Efter att ha ätit en lagom god lunch i skolan med Mickan och Bellan, alla andra satt kvar och skrev, väntade vi ett tag för att se om Catti skulle komma, och hon kom! Efter lite tjafs om pengar och ork åkte vi till Vällingby.  Jag köpte en present till en lite filur som fyller år på fredag och lite kläder, älskar spontan shopping! Hittade en snygg t-shirt för 29.50, snacka om super duper rea!!!

Efter en runda
i Vällingby begav jag mig till gymmet i Alvik. Hade planerat tiden så jag skulle hinna hem lagom till One Tree HIll, som idag ägde mer än vanligt. Det som suger är att jag kommer missa avsnittet imorgon, *snyft*,  Hade sen fått i uppdrag att fixa middag för mamma är borta och pappa kom nyss hem från London. Blev ungstekt lax med ris och lite grönt.

Nu sitter jag här vid min dator och njuter av att inte ha värsta provet kvar den här veckan. Får se om jag orkar plugga något idag, knappast, eller om jag hamnar framför tv:n, troligast.

Här är bilder på det sköna personer som spenderade någon timme i Vällingby idag

Mickan och Catti på middag hos Sofie i somras





Mr. Muppin och Mrs. Muppin, fyllekäk i Magaluf. Dubbel Whopper från B.K!

riktigt jävla fräscha!



Kommentarer
Postat av: mickan

MYSminnen! <3 :D

2008-11-12 @ 20:18:08
URL: http://glittramer.blogg.se/
Postat av: gerald

så där kan du ju inte säga! nu vill jag ju veta vad suck! haha men nice till tröjan :D

2008-11-13 @ 21:09:43
Postat av: Annie

Åhhh BKBKBKBKBKBKBKBKBKBKBKBKBKBKBKBKBKBKB!!!

2008-11-15 @ 14:33:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0